Badhus!

God dag.

Har alla haft en bra dag?
De har typ jag haft. Vi hade bad idag på gympan. Och en av sakerna vi skulle göra när vi badade var att livrädda någon. Vi skulle inte ha en sån där ring, utan med händerna skulle man livrädda.
Jag suger på de, sandra skulle ha dött minst två gånger om de var på riktigt. Men men.
Man skulle simma från ena sidan av bassängen till den andra och hämta personen (Sandra) och sen simma tillbaka. Väl tillbaka skulle man få upp den andra personen på kanten av bassängen, vilket gick bra. Nog för att när jag och sandra komme simmandes så var de fult med folk så vi fick vänta.
Sa de till Sandra att du får försöka att inte dö riktigt än, de är kö till att få dig tillbaka till livet. Nått sånt sa jag och då började hon skratta. Vilket jag nog också skulle ha gjort.
När Sandra skulle "rädda" mig så skar jag mig på bassängkanten!
 Vilket inte gjorde ont förns vi skulle duscha å de började rinna tvål å sånt i de.
Hahaha, de är ju inte stort, men jag klagar ändå! De är jag bra på.

Efter skolan så gick jag med Nina på stan ett tag. Jag köpte nya ringar. Mina andra har tappat knoppen och de har blivit så nötta. Så nya ringar och lite superlim.
 
Nina ska hjälpa mig ikväll att få på mig dem, har jätte svårt att få nå grep om dem. De är så små.
Ska limma fast ena konen så att de inte ramlar av. Har ju nu tappat knoppen på två ringar, så de sitter lite farligt i örat. Nog för att jag har klarat mig utan en plopp i mer än ett år.
Men kände att de var dax för nya ringar.

Komme hem från stan. Satte mig framför tv:n ett tag.
Satte mig sen här vid datorn och kollade runt ett tag. Sen var de middag.
Fisk och potatis med lite såsaktig sak till.
 Gott gott.

Ska nog snart ta och göra samhälls läxan och sen gå hem till Nina ett tag. Hon är i sin mammas nya lägenhet. Vilket är i samma område som jag bor i. Kan kanske hinna ta kort från min balkång innan jag går till henne.
Haha vi kommer att ha de roligt nära när hon flyttar dit.

Vi har redan gjort bort första vinkningen till varandra.
Nina ringde för ett tag sen och sa att jag skulle ställa mig i köksfönstret och kolla. Så jag gick dit och då står hon på balkången och vinkar till mig xD
Nina är allt gullig.

Måste bara få säga hur mycke jag älskar mina benvärmare!
Dom är jätte jätte jätte sköna. Kanske inte de finaste färgerna, eller jag gillar till och med färgen!
 De är min snälla mamma som har gjort dem åt mig. Hoppas bara hon ska börja med de svarta som jag vill ha. Fast hon har ju annat att göra än att sitta och slavsticka åt mig.

Nej nu ska jag chilla runt på internet ett tag.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0