Valborgs

Gissa om jag är trött.
Känns inte som om jag sovit alls i natt.
Började min dag på jobbet med att hänga upp kläder på galgar, de höll jag på med till två tiden kanske?
Sedan tog jag tag i lite underkläder och bar ut dem i butiken.
Fick jätte ont i ryggen så jag tog en paus och värktablett, de gick över så jag fortsatte med att sätta ut halsbanden men de gick inte så bra, vid tre tiden gick jag och frågade om jag inte kunde få gå hem.
Men då sa en av de som jobbade där att hon redan hade lovat oss att vi skulle få gå hem vid tre. Så jag tog mina saker och gick till bussen.

På bussen väntade Magda och Lina. Vi satt och pratade hela vägen hem.
Väl hemma åkte jeansen av och mjukisarna på.
Vi åt middag, jag satte mig här.
Ska snart gå och göra mig klar, klockan sju ska jag vara hos Magda. Då ska hon övningsköra med oss ut till Mias stuga.
Blir nog najs.

Har jätte ont i ryggen, känner för att döda någon!!
Vill ha zon, men de är sluuuut!

Kameran följer med ikväll så de kanske blir några bilder om jag kommer ihåg xD
Är dålig på sånt där.

Hoppas ni får en bra kväll!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0