Tisdag med lite lite lite bilder

Är jätte glad!!

Fick ett mms när jag satt på bussen hem. En bild på pappa som sitter på min moppe!
Blev jätte glad. Skickade tillbaka ett sms och frågade om den var klar, vilket den var. Så efter middagen for jag dit och hämtade den!!
Hjälmen känns lite för liten, men de kan den inte ska vara. De är XL på den. Jag får klippa bort håret om de inte ryms!!

 Så här ser min älskling ut! Den är blå och jätte fin!

Tog första turen med den direkt. Kände mig fri.
De var så skönt att bara få gasa upp. Pappa fixade den så att de inte skulle ta så lång tid att komma upp i 30. Så nu gick allt så fort! Blev så glaaad!
Inget är olagligt på den, ej trimad eller nå sånt.

Var med Nina ikväll också.
Vi gick ut å gick, men de började små regna och jag gick barfota i foppatofflar, långkallingar och vinterjacka.
Måste ha sett roligt ut. Men jag trivdes.
Vi såg sedan tv hemma hos mig.

Fick plocka ner hyllor idag. Eller de var en del av allt jag gjorde idag.
Plockade ner de som var kvar av hyllan vi på började med igår, tog ner de på lagret och la de säkert på fel plats. Hittar inte så bra där nere bland alla miljontalssaker!



Känns lite roligt att gå runt med små vagnar inne på affären. Alla kollar konstigt på en.
När vi plockade upp saker som just hade kommigt så körde jag runt med en vagnt full med saker tills jag hittade vart de skulle vara, fick massa konstiga blickar xD

Nu sitter jag och pratar med folk på msn.
Ganska skönt att bara "prata" med folk.

I morgon ska jag till skolan på morgonen. De är indivduella som står på schemat. Jag har ju foto så jag ska dit, hämta en kamera, ta bussen tillbaka till stan och sen jobba.
Planen är att hinna till stan innan tio så att jag inte blir sen och kan åka på mitt busskort.
Hoppas att planen funkar!

Fick också reda på en till sak idag som jag verkligen inte alls ville veta någonting om, men jag fick de ändå kastat i ansiktet. Borde ta en paus, men de verkar inte gå så bra för mig.

Tänkte att jag kunde lägga upp en bild på min cykel också.
Som sagt är den inte ny, men den funkar, ska bara be pappa fixa lite ändringar på den. Sen är jag nöjd.



De här blev ett långt inlägg, inte meningen, de bara blev så.
Hoppas att ni haft en bra dag fast vädret inte varit så bra.

Nu ska jag hoppa i sängen.

PussKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0