APU-plats fixad!

Äntligen hemma.

Har hunnit få i mig lite mat, kött och potatis, de var gott.
Borde göra lite läxa men de är så tråkigt! Hatar läxor, prov, eller varför inte alla saker som har med skolan att göra.
Vi hade ju förberedelser inför nationella som är på torsdag.
Trode vi skulle sitta i 3 timmar och räkna matte, men de blev bara 1,5 timme.
De gick bra, brukar ju gå åt fanders när jag ska räkna matte.

Sen hade vi lunch, jätte äckligt. Kycklingwok med ris. Smakade blää. Kycklingen var torr.
Efter lunchen hade vi livsviktiga rellationer.
Ganska så roligt. Vi satt och diskuterade förhållanden å sånt.
Fattar inte varför vi bara har nå sånt en gång per år? Om man får uppmuntran till att prata om känslor och andra saker så blir de mycke lättare att lätta på hjärtat.

Träffade Alexander idag på skolan.
Blev mer eller mindre bara hej, hejdå. Jag var sen till bussen från skolan och behövde springa iväg.
Känns typ dumt. Känns som om jag bara tjatar på han att jag vill träffas, å när han äntligen kommer till skolan så har inte jag tid.

Ikväll ska jag ut å gå med Nina, sen ska Lisa få platta mitt hår. Blir nog att göra lite läxa också.
Men idag så ringde jag till Åhlens. För min lärare hade fått mail om att de ville ta emot två apu-elever.
Han var jätte positiv! Känner verkligen som att de här kommer att bli lyckat.
Ska alltså göra min apu där.

Så en sak är avklarad iallafall. Nu är de bara alla läxor kvar. Och allt ska vara inne senast fredag :S
Jag kommer inte att klara de här!
Bläää för skolan!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0