Tacos

Mätt!!
Har nyss ätit tacos, varför äter man alltid så att man får ont i magen?
Åt bara ett bröd och ett skal. Men man dör ändå.

De gick jätte bra att fota Nina, ni ska få se några bilder sen.
De blev ännu en knasig bild som ska ut hit, fast också en massa bra bilder så klart.
Om ett tag ska jag fota Lina och kanske Magda. Magda verkade ganska så trött. De har spelat flera kup idag tydligen. De vann första med 4-0 men förlorade den andra med 0-1.
Bättre lycka nästa gång!

Annars har jag inga planer för kvällen, bara ta de lugnt. Nina ska ju på fest ikväll. Hon lämnar mig själv här hemma!!
Och i morgon har Lisa lovat att jag ska få fota henne, så de blir nog bra!
Får bara hoppas att datorerna på skolan funkar igen på måndag. Annars blir jag galen!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0