Ont i kroppen

Har nu komigt hem från skoterkörningen.
Alltid roligt.
Jag var ju duktig och körde fast de första jag gjorde. De var jätte mycke snö och jag hade Linnea på skotern framför mig. Men min bror komme med den andra skotern och hjälpte mig att lyfta den så vi kunde köra iväg.
Jag och Nicke försökte köra upp en massa spår så att de skulle gå lättare att köra. Vilket de gjorde men de var lite småjobbigt att göra upp spåren. Med all djupsnö, jag höll på att välta någon gång också, men eftersom att jag är bäst så gjorde jag inte de :P
Kommer att få en stor blåsa på vänsterhanden. Skotrarna är så tröga att svänga med, iallafall den blåa.

Ikväll händer de nog inte så mycke.
Jag ska klippa mig direkt efter maten.
Ni kanske får se före och efter bilder.

Vet nu varför internet inte fungerade igår.
Pappa köpte ny roter, den har inte räckvidd hit ut! Så nu måste jag sitta med sladd!!!
Känner inte peppen.
Hatar sladdar. Har laddaren i, hörlurarna och datamusen, alla har varsin sladd som ska trasla in sig i varandra.
Vilket suger.

Jag ska ju till mamma idag. Vilket betyder att jag inte kommer att vara så aktiv här på bloggen.
Önskar att hon kunde köpa en roter också!

Sitter nu i sängen och har jätte ont i benen xD
Jag är ingen riktig skoterförare, hade ont i hela kroppen efter 3 vändor xD

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0