Onsdag

Go morgon!
Sovit gott? De har jag :D
Läste några kapitell ur min bok igår. Den är jätte bra!!
Sen nästan direkt jag la bort boken somnade jag! Så skönt.

Idag börjar jag med en fotolektion. Måste kolla igenom lite musik och se om jag har några bilder jag kan göra till ett bildspel. Annars om jag inte hade de får jag komma på en bra ide till ett bildspel med låt och ta hem en kamera och fota.
Ska ta med mig usb-minnet så att jag kan skriva om jag vill.

Vi ska tydligen få fika på data lektionen och den lektionen är min sista datalektion.
Jag vet inte om jag sagt de, men de här är min sista skolvecka! Går den här veckan ut sen har jag apu i 6 veckor.
Ganska skönt. Vi får se vad jag tycker om de lite senare när jag börjat jobba.

Nu måste jag göra mig klar, ska snart gå till bussen!
Ha en bra dag :D

P.S. Vad tycker ni om att jag ska börja videoblogga?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0