Natti natti

Är typ trött.

Har tappat bort boken jag läste på förra veckan.
Den är ingen stanns?!
Måste träna upp mitt minne. De är jätte dåligt.

Har nu sett tv med mamma.
Håller på att somna här där jag sitter. Inte bra alls. Men skönt för då kommer jag att sova gott i natt.

Vill köpa en roter hit till mamma så att jag kan sitta vid datorn när jag vill.
De känns som en frihet att kunna vara inne på msn hela tiden. Inte för att man sitter vid datorn hela tiden, utan för att känna friheten att man kan.
Via datorn har man stor kontakt med sinna vänner också. Man orkar inte alltid ringa, då är de lättare att skriva på msn eller nå sånt.
Fast bäst och roligast är ju att träffa människor utanför datorn. På alla sätt och vis.

Ska snart gå och lägga mig och lämna över datorn till min bror.
Ska nog läsa lite innan jag somnar, sen göra mig redo för sita dagen på apu:n för den här veckan.

PussKram

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv Ja det är verkligen inte helt oväntat. Så tyvärr är det med största sannolikhet sant. Men du ska inte bry dig om det, så är han. En idiot som inte bry sig om andra människors känslor.

2009-04-30 @ 13:38:02
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0