Långpromenad

Hejhej.

Allt känns lite skönare nu.
Jag har varit nere på träningen och lämnat tillbaka en bok om hur man tar gevärskyttekortet.
Jag fick låna den boken för typ 1000 år sedan. Var meningen att jag skulle ta de, men eftersom att jag slutade skyttet så har jag inte tänkt en tanke på att ta de. Och nu har jag sett den där boken ligga i mitt rum och nästan förföljt mig alldelles för länge. Så jag gick dit ner och gav tillbaka den.
Tror inte ens att de var min förenings bok, vi lånade den nog av Bastuträsk förening. Lite oklart vilken förening de var. Men de spelar ingen roll.

Har efter de varit ute på promenad tills nu. Gick från skyttet vid sju tiden. Så i två timmar kan man säga att jag varit ute å knatat. Ganska så skönt.
Träffade Nina en liten stund och sen komme Lisa!
Lisa Lisa Lisa Lisa Lisa.
Hon har tagit fram sin moppe å var tvungen att köra å möta mig för att visa hur glad hon var. Lite fuskit tycker jag.
Men min moppe är nog inte så långt borta skulle jag tro.
Batteriet ska bara laddas.

Så nu sitter jag inne i köket. Min syster låg hemma själv och skulle sova, hon är 11, så jag tog datorn å gick in.
Ska vänta på att pappa kommer hem vilket han borde göra ganska så snart. Han har varit och fiskat någonstans.
Han ska hjälpa mig att installera skrivaren till min dator så att jag kan skriva ut min skoluppgift jag gjort klart.
Känner mig duktig som gjort bort alla utom två läxor.
Blir bra de här.

Fick en anonym komentar om att jag ska lägga upp ett nytt videoinlägg. Vi får se hur de blir med den saken.
Har inget som funkar att spela in med.
Som ni hörde hamnade ljudet efter när jag använde webbkameran och mobilen kan jag inte få bra heller och min digitalkamera slukar batterier och laddaren är hos mamma.
Får se om jag orkar gå dit i morgon och hämta den.
Va roligt att någon gillade de iallafall.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0