Kvälln

Haft de bra ikväll.
Vi satt kring en eld och pratade. Mysigt och roligt.
Bara en sak som fattades.

Fick prata lite med Lisa, jätte skönt!
Behövde verligen göra de.

Ska sluta göra saker, får bara skit för de ändå.
Man orkar inte hålla på och vara positiv hela tiden när man bara får negativitet tillbaka!
Fy fan!

I morgon ska jag till mamma. Sen börjar min låga apu-vecka.
Känns som att jag inte kommer att orka med de här.

Vill inte sova, vill ut å göra stan osäker som gamla dagar när man var mindre.
Men är man ej myndig så är man.

Hoppas ni haft en bra ikväll.

PussKram

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; JO jag blev jätte nöjd!



Jaha okej,. taskigt.

2009-04-26 @ 11:06:40
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0