Klagar dag?

God morgon.
Sovit gott? De har inte jag. De som bor ovanför mig i lägenhetshuset hade ganska så högt sex i går kväll.
Jag försökte verkligen konsentrera mig på min bok, men de gick inte, läste om samma mening hela tiden!
Fan va irriterande!
Att man aldrig ska få sova! Sen vaknade jag vid sex tiden i morse, lyckades somna om. Vaknade vid elva och steg upp.
Skulle ta mina mackor och fixa någon frukost, men då hade de börjat möglat!!
Äckligt! Så jag slängde dem fortare än fortast.
Tog min systers mackor och skulle kolla vad vi hade för pålägg, då var skinkan slut!!
Fast då hade mamma köpt hem typ påskskinga, men den var itne öppnad, så jag fick öppna den, ta bort nätet, skära bort nå annat äckligt innan jag kunde skära bitar till mackorna.

Känns som att jag har en klagar dag idag.
Och igår kväll ville jag ut å gå, var så peppad på de. Men när jag kollade ut genom fönstret så var de snöstorm ute!!
De gjorde en inte så pepp på livet. Trode att de hade slutat snöa nu, att de inte skulle komma mer snö förns till hösten.
Men där hade jag fel.

Vad ska jag göra idag?
Ingen aning.
Nina är å pimpla, Lisa är med sin kille.
Jag käner mig ensam.
Skulle vilja vara med Alexander men han har nog inte tid. Han jobbar mycke.

Jag  måste gå med min dator till pappa idag också. Han ska byta bort vista och göra så att jag bara har en hårddisk och inte två.
När jag skulle använda den igår så hade den blivit helt knäpp. Alla mina filer var på helt fel plats, klockan var ändrad å nå andra bildsaker var framme på skrivbordet.
Blir galen när inget går som jag vill.

Nej nu ska jag dricka upp min oboy, jätte gott!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0