God morgon!

God morgon!
Jag fattar inte riktigt vad jag gör upp nu. Är så himla trött att de är ett mirakel att jag ser tangenterna.
Ska med mamma upp till stan.
Hon ska köpa bildelar, jag ska nog hjälpa min bror med att sätta in pengar på banken, sen ska jag gå ch fråga efter APU-plats. Känner att de är kris och att jag är jäte sen på att göra de.
Men jag hoppas att någon av dem jag pratade med igår säger ja.

Hittade ett par jätte fina skor på Din sko igår!
Blev jätte nöjd.
De kostade 249:-
Jag fick tillbaka pengarna som blev kvar på presentkortet!!
Så maten jag åt igår, kan man säga att jag inte betalade.
Köpte en bok också, och en morsdagspresent xD
Lite tidig, men jag vet att hon kommer att gilla den.

Nej nu är de min tur att duscha. Vi hörs sen idag.
Ska se om jag inte kan få ut nå bilder.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0