Glad påsk

Äntligen är de lov!
Slipper skolan ett tag nu. Vilket är ganska så skönt. Men jag ska kanske jobba bort lite skolsaker under lovet ändå.
Vi får se hur mycke jag orkar göra.

Pappa väckte mig före elva idag!
Jag trode jag skulle dö.
La mig jätte tidigt igår, före elva kanske, eller jag vet inte när jag la mig.

Har varit upp till stan och lämnat Ella på bussstationen. Hon skulle till en kompis i Piteå.
For sen på ica, lite godis måste man ju ha när de ä påsk.
Gick hem, ganska skönt. De regnade lite lite, men inte så att man blev blöt vilket var skönt.

Idag ska vi ju på påskmiddag hos min farbror och hans fru. Blir nog roligt.
Sen ikväll ska vi nog bada badtunna! De var länge sen. Alltid lika skönt.

Hade som inte så mycke mer att säga just nu. Kanske försöka lägga upp en ny del av berättelsen idag. Om jag hittar mitt USB-minne där jag har alla delar som är skrivna.

PussKram

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Haha jasi, alla är vi olika och tur är väl det!

2009-04-10 @ 14:18:14
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv, haha ja det kan du väl få göra :P

2009-04-10 @ 14:22:20
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Nicki

Hej! Är du ute efter en blogg som inte innehåller Dagens Outfit, vilket nagellack som är inne just nu eller att man ska köpa en svart klänning från asos? Min blogg drivs av en weirdo tjej född 95. Jag skriver om det jag har lust för att skriva om. Så tycker du att min blogg verkar intressant så är du varmt välkommen till bloggen. Här har man aldrig tråkigt. Cya latääär!

2009-04-10 @ 16:44:51
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0