:)

Hejhej.

Har nu varit ute och ätit glass.
De  var gott, lite kallt bara. Men de var de värt de.
Efter glassen for vi och kollade på fotboll. Är inte så intreserad av de alls, men jag blev helt inne i de när jag bestämde mig för vilket lag jag skulle hejja på! Men de förlorade ganska stort.

Vaknade av att telefonen ringde, första tanken var att låta de ringa tills telefonen dog. Men jag blir så nyfiken så jag svarar. Då är de Alexander som ringer.
Saknar faktist när vi pratade varje kväll nästan.
Nog för att de var som han sa, att de var oftast när vi "bråkat" och han ville kolla så att jag inte var arg, sur ledsen eller nå sånt. Men jag saknar de ändå.
Nog för att idag ringde han för att han var orolig?

Ska packa de sista nu, sen ska jag fara till mamma.
Ska nog hjälpa Nina bära saker sen. Blir nog bra ska du se.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0