En fråga till dig

Hej allihopa.
Är jätte glad, jag och Nina lyckades klara ut spelet!! Vi är ju fan i mig bäst.
De tog inte så lång tid, de svåraste var att komma ihåg alla lösenord.
Men vi klarade de och det är de som räknas! Iallafall i mina ögon.

Nu har jag en fråga till er.
Jag var på Ö&B med mamma, syster och bror. Träffade några som mamma kände. Och de frågade om mamma hade blivit mormor?!

 
Är vi så lika?
Ser jag ut som en mamma?
De är inte första gången folk frågat.

Så min fråga är: Ser jag ut som en mamma?

Nu ska jag sova, borde ha sovit för länge sen, är ju skola i morgon!!
Natti natti
Sov gott

PussKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja

2009-04-19 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0