Den som dör får se idioter

Hejhej.

En jobbig dag är över. Den blev inte så jobbig. Eller de stora hålet vi fick sög stort!
Vi skulle ju gå å kolla på projektmässan. De var folk överallt! Ni som vet hur centralkoridoren på a-torp ser ut, tänk er den full me folk. Man kunde knappt gå framåt. De blev kö att ta sig fram ett tag.
Sen hade treorna genrep för kväll. De var jätte bra. Men jag såg inte från början. Skulle ha viljat fara dit ikväll, men man måste typ ha biljett å de har inte jag.

Prov hade jag idag me. De kändes typ som att de gick bra. Men sist de kändes som om de gick bra så fick jag IG. Så jag vågar inte hoppas för mycke.

Ikväll blir de promenad. Måste till mamma och hämta gympakläder också.
Jag har min sista gympalektion ever i morgon!!
Känns jävligt skönt.

Och eftersom att jag redan har gjort bort min läxa så kan ajg göra vad jag vill resten av kvällen.
I morgon är de dag före lov. Vilket innebär att jag och Sandra ska vara väskfria. Kommer inte att gå, men. Jackan kommer att vara fylld med saker xD

PussKram

Den som dör får se idioter.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, Tacktack ;D!

Hoppas du haft en bra dag.

2009-04-08 @ 20:25:25
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv, okejokej, härligt!



Min dag har varit SÅÅÅÅ tråkig. Håller på att avlida,. BLÄ! Funderar på att ta en promenad för att ha något att göra.

2009-04-08 @ 21:45:56
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0