Bra låt



Hela Markus är bra.
Gillar hans låtar mer och mer.
Hoppas han ska till trästock i sommar!

Sitter nu på skolan.
Har fotolektion, vi ska redovisa våra bildspel. Men läraren får inte igång youtube på de här dröjer ett tag.
Men de gör inget, då kan jag blogga ;)

Idag är de ju överraskningen som ska fram.
Tror inte att någon i klassen läser bloggen. Annars hade jag fått frågor om vad de var för nå.
Hoppas bara alla stannar hela dagen.

Ikväll ska jag typ på E-fyran å lyssna på nå band som de andra tjejerna tycker är bra.
Blir nog roligt.
Fast jag kan inte vara uppe så länge eftersom att jag ska upp å jobba med pappa i morgon.
Vi skulle fara senast nio tror jag.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så ni får se lite bilder.

Har fixat kameran nu, så ikväll kanske de blir en videoinlägg!!
Haha!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0