Blä för gammal frukt!

Hemma återigen.
Har varit ute på promenad med Nina och Lisa.
Vi fick halva långa rundan.
Nina hade köpt annans och jag blev så sugen på melon så vi gick till ica och köpte de åt mig.
Men melonen smakade baj för den var dålig, så jag höll på att kräkas.
Vi promenerade hem till Nina och satt och nördade oss med varsin dator utan internet.
Jag satt och skrev på olika berättelser jag håller på med, medans Nina och Lisa satt och kollade på bilder på Ninas dator.
Blev trött och bestämde mig för att promenera hem. Vilket inte var så långt eftersom att vi var i Ninas mammas lägenhet. Måste ta kort från min balkong så att ni får se hur nära varandra vi kommer att bo.

I morgon ska jag upp tidigt och besöka godisvågen för prat om apu-plats. Jag hoppas att jag kommer att få plats där, vet som inte annars vart jag ska ta vägen.
Har begränsat med tid här, min bror ska ha datorn.

Sov gott!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0