Bildbomb!

 De har jag gjort idag. De gick typ bra. Börjar känna mig lite mer redo för körskolan.
Mamma var nervös, men de gick som sagt bra.

Vi var ju hos mormor idag och åt lite mat. Eller lite var fel ord!
Vi började äta vid tolv tiden och klockan fyra hade vi ätit klart med alla efterrätter.
Gissa om jag har ont i magen!!

 En sak jag glömt säga, jag är mamma.
De här är min dotter Sejne, hon är 3 år och helt underbar.

 Hahaha här leker vi lite.


Från vänster: Mormor, Linnea, Mamma och Niklas

 
Mormor mamma och Linnea tar hand om disken.

 
 Mormor hade pyntat lite ute i riset.


 En liten ego bild i min nya frisyr!!

Ja de var allt för stunden.
Måste gå, ska ut å gå med Nina.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Mii

Ha ha.....

Det är bara jag..och Sören som har ensamrätt på Sejne....liksom.

Men du får ju låna henne ibland om du vill...

:)

2009-04-14 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0