Apu dagen

Jag har så ont så ont i huvudet!
Måste vara vädret som gör de!

Dagen på apu:n har varit bra.
Alltid haft saker att göra vilket är skönt.
Har fått hänga upp kläder på galgar, flyttat kläder, hängt upp kläder och flyttat en vägg.
Har också satt upp solglasögon.

Åt lunch på balder med några från klassen och den andra klassen.
Potatisburgare, de sög balle!
Jätte äckligt.

Ikväll får vi se vad som händer.
Kanske ut med Lisa ett tag. Eller se en film också sova.
Allt beror på vädret.

Sejne är hos oss, fast nu kommer Maria och ska hämta henne.
Går runt i trosor och tröja, Sejne bara pekade på mig och gapade stort!
Haha hon såg rolig ut.

Ska ta och lägga mig nu tror jag.
Vila huvudet.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Din Lövver

Jag har också haft ont i huvudet idag D: tog en powernap men den hjälpte inte allt för mycket

Postat av: Mii

Vilka häftiga potatisbullar om de kunde suga balle!;)

2009-05-01 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0