Tisdag

Hej hopp :P

Ännu en dag har gott
Ännu en dag har vi överlevt
Ännu en dag har vi gråtit men torkat bort tårarna


Idag har jag varit med jenny och mickan.
Har haft de jätte bra.
Vi sjöng SingStar och så såg vi en film.
Men innan sjungandet och filmandet så var jag och jenny ute och lekte i snön.
Blev typ blöt, men det var de värt de.


Om jag var tvungen att flytta, lämna allt, börja om på nytt så skulle jag vilja bo med er.
Ni är nog det bästa som finns.
Hemma hos er är alla välkommna.
Ni tar imot med öppna armar.
Tack för att ni finns <3

I morgon ska jag träffa emma och mattias på stan.
Det blir nog trevligt ska du se.
Men nu väntar sängen.
Puss hej älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0