Måndag

Idag har man varit å kört skoter i typ 3 timmar så man har fått ont i tummen å i benen, men de var de värt :P

Jag har halverst låvat Lisa att börja blogga mer, får se hur de går me den saken.
Vet ju som inte riktigt vad jag ska skriva :S

Men i kväll så blir det att spela xbox med Lisa Magda å kanske Cajsa.
Längtar längtar längtar

Fixade också så att jag har gratis sms från idag, så hör av er!!!!!
Men det går inte så fort att skriva pågrund av min tumme xD

Finns det någon som är sugen på att hitta på någonting i veckan så hör bara av er, är öppen för förslag :P

Men nu väntar duschen på mig. Luktar avgaser som bara den
Det luktar ganska gott men inte när man ska bort :P
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lisa

xbox e ruulit!

2008-03-25 @ 02:41:20
URL: http://lajjsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0