Idag

Jaha...nu har man jobbat klart för den här håltimmen.
Nu är det bara att sitta och vänta på att lektionen ska börja, TVÅ timmars handels, fy f**.
Men sedan är det slut skola för dagen, inte äns någon läxa har jag :D

I går fick jag tillbaka min plattskärm till dator, blev typ jätte glad, för nu blev de mer utrymme på skrivbordet så tangentordet får platts utan problem.
 
Men i kväll så har man träing men jag kände inte riktigt för att fara så vill du hitta på ågoting så hör av dig ;)
Jag söker också någon att se melodifestivalen med på lördag....
Men nu ska jag spendera mitt hål på ett annat sätt
Puss hej älskar di <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Orkar du komma till skogen finns jag här för befogande på lördag ;D

2008-03-13 @ 12:34:20
URL: http://emor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0