En vanlig dag som alla andra, fast kanske lite mer extra

Jaha, vad har hänt idag?
Jo jag for till stan med Lina vid tio tiden. Jag var väldigt trött för mamma var på stadsfesten i går och jag ville inte lägga mig före hon kom hem, så kockan två gick jag och la mig för att stiga upp sju timmar senare.
Väl på stan så gick vi till ica.
Där kan man spendera lite tid om man har de över.

Vi gick in på området vid elva när stadsfesten "öppnade".
Väl där inne så åkte vi en karusell efter många om och men, sedan så blev de mat och varma chips.
Sedan bar de av hemmåt. Och där väntade de städning och mer städning och så väntade Nina.

Nina blev 18 igår!!!
Grattis i efterskott gummsilumsan!!!

Av mig fick hon ett armband i vitt och rosa som de stod tissekläm på xD
Tyckte de var lite roligt, men men min humor är inte så bra..

Väl hos Nina så spelade vi lite wii.
Sedan for jag hem å åt.

I morgon ska jag och Sandra fara hem till Emma i norra Åbyn och sov över där.
Hoppas bara att min moppe håller hela vägen dit och hem.
Eller rättare sagt, hoppas den inte läcker så mycke som förra gången jag for någonstans långt bort.
Pappa borde värkligen fixa den!
Har inte råd med att de droppar en massa bensin!!

Men de löser sig nog, ljust nu så väntar jag på att världens bästa Dagmar ska ringa mig.
Vi ska gå ner till Alba och köpa glass. Jag tror att hennes kusin(er) skulle följa oss.
Sedan ska jag se film, Harry Potter och fenixorden.
De är nog vad som händer ikväll.

Idag kommer också världens bästa Lisa hem :D
Har saknat henne *1000 nu när hon har varit i Borlänge.
Ska nog försöka hinna vara med henne ett tag i morgon innan de bär av till åbyn.

Men nu ska jag chilla någon annan stanns, hörs sen!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nina

tack elin <3 ;D älskar mitt armband

2008-07-02 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0