:D

Hur har helgen varit?
Min har då varit bra, den spenderades med världens bästa farmor och med världens bästa nina och hennes bästa familj.
Vi hade de som bara mysigt och trevligt i selsfors.
Jag och nina hade köpt varsin gummibåt som vi använde flitigt!
Den blev använd i vattnet och på land.
Den passar bra som säng ;)

Vi såg arn också och vi spelade mycke mario kart (wii)
De var helt klart en bra helg.
Vi for i torsdags och kom hem idag, söndag.
Duschen funkade inte där så man kände si inte så fräch...så när man kom hem så var de värkligen skönt att hoppa in i duschen.

Jag har sedan spenderat lite av dagens timmar med jenny i ursviken. Vilket var najs, har inte varit med henne på ett tag vilket är synd.

Men men, har typ fått ont i nacken av allt roende och spelande.
Och i morgon ska jag permenenta mitt hår :D
Hoppas de blir bra för jag är less på mitt halvraka hår.

Men nu ska jag dra mig tillbaka...
Skicka ett sms om du känner för de
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0