Torsdag

Hej

Vad har hänt idag?
Jo min blogg har fått sig en makeover ;)
Visst blev den fin!

For till skolan idag för att ha en timmes matte och ca 30 min samhällskundskap.
Sen så fick v se klassen spela innebandy.
Vi förlorade men vi var duktiga ändå.

Roligaste introt hade ju turismarna!

For till Lisa efter skolan och pratade ett tag.
Gjorde sen någonting som jag aldrig trode jag skulle göra.
Jag åkte buss från Lisa hem till mig!!!

Kändes bara så konstigt att säga: innom Skelleftehamn.

Väl hemma blev de att sitta här vid datorn.
Insåg att jag inte kan me datorn lika bra som jag borde xD

Nina ska sova här i natt.
Vi får se vem som puttar varandra ur sängen i natt, hoppas de blir jag som får stanna kvar i sängen.

Har halverst lovat att försöka blogga mer, får se hur de går.
Nej nu ska jag umgås lite me nina.

Puss kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är de du som har designat den :) ?

2008-12-19 @ 22:59:07
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0