Måndag

Idag har jag varit på skolan, de blev ju bara två dagars skola förra veckan så jag låg lite efter.
Men de får man stå ut me.

Missade bussen hem, för att bussen från skolan blev ståendes i kl:1600 trafiken.
Men de var bara tur för jag träffade lisa på bussen :P
Nina var också me.

Har varit på träningen idag, de gick väll så där.
Vi sköt fällt.
Tavlorna ser lite annorlunda ut då, vilket blir svårt för en stående skytt att klara av (eller de kanske bara är jag som tycker de xD)
                           
så här ser nästan mitt gevär ut. Eller det är föreningens men de är bara jag som använder de så jag säger att de är mitt ;)

Annars har det väll inte hänt så mycke idag.


Leva, Tro, och Hoppas
Hoppas, Tro och Leva
Leva gör vi av en anledning
En anledning till att vi är älskad
Alla har vi några nära eller kära
Hemliga eller kända
Vad spelar de för roll

Vi är alla älskade
Vare sig vi vill de eller ej
Men kärleken kan sluta illa
Tro de eller ej
Men sånt är livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0