Min väldigt roliga dag...

Min dag har varit väldigt hyfsat rolig :P
Har spelat bedminton på gympan å det gick bra för att vara mig, men i slutet på lektionen så gick det mindre bra men det får man väll räkna me:P
Vi hade data prov också.
- Försök att inte fråga mig om hjälp, sa min lärare.
När jag skulle göra en tabbel så blev det helt sjukt konstigt ! :S
Jag kollade så att jag inte hade några indrag vilket jag hade så jag tog bort dem men det var fortfarande konstigt, så jag räcker upp handen å viftar till mig läraren.
- Ta bort indragen, säger hon bara.
Jag gick och kollade på indragen igen å de var kvar :S Men när jag hade tagit bort dem så funkade allt hur bra som hällst :P

Lite senare på dagen (typ klockan 21.00) for jag å pappa å övningskörde till Hemmakväll :P
Jag är inte bäst på att köra men det går bättre å bättre :D
Men nu ska jag gå å sova, ska upp å fara till stan i morgon å träffa Emma :P
Men ha en fortsatt trevlig kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0