Min Onsdag...

Idag blev jag jätte blött om mina fötter när jag skulle till bussen. Det regnade för fulla muggar å mina foppa tofflor blev nog de blötaste jag haft på mig.
Men de torkade typ snabbt :D
Jag har haft en konstig dröm i natt.
Jag hade blivit bjuden på en fest där alla i min klass var + att det var fler människor än bara vi där.
Alla var så jävla fulla att de flästa hade svårt att stå på benen. Mer av festen kommer jag inte ihåg.
I drömmen vaknade jag av ett bultande ljud och när jag öppnade ögonen så var jag i ett sovrum med an av klasskompisarna bredvid mig i sängen.
Sedan blev det ett långt hopp i drömmen. Jag såg mig själv i spegeln men klasskompisens händer runt min gravida mage! Det var typ 3 veckor kvar tills det var beräknat att barnet skulle komma.
Sedan vaknade jag på riktigt av att det skändes som om det var någon som sparkade inutti min mage!
Läskit eller vad ?!

Jag har också fått engelska läxa tills i morgon å det tror jag inte kommer att gå så bra för jag har inte plugat så mycke som jag borde ha gjort!

Här är orden:

Account - Konto
Assets - Tillgånga
Availebale - Anträffbar, ledig
Ceiling - Innertak
Charge - Debitera, skriva upp på någons konto
Fortune - Förmögenhet
Frown - Rynka på pannan
Furnish - Möblera
Inherit - Ärva
In spit of - Trots
Interior - Insida
Lawyer - Advokat
Lighthouse - Fyr, Fyrtorn
Luggage - Bagage
Pale - Blek
Presume - Anta, förmoda
Remote/control - Fjärrkontroll
Shrug - Rycka på axlarna
Switch - Strömbrytare, kontakt
Will - Testamente

Inte så många men en stor plåga att få in i huvudet !
Men nu ska jag gå å plugga vidare :P
Ni får gärna kommentera, ställa frågor komma me synpunkter!
Det skulle bara uppskattas !
Ha en fortsatt trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0