Hej Hopp :P

Denna dag började väldigt bra... fick sova till halv ett. Sedan var det dax att stiga upp.
Har inte gjort så mycke än å har bara tänkt att gå ut å gå en stund.
Men fick min mens efter middagen å de sög balle !#!¤#¤"!#¤#"¤#%&#%#"#!"@#!
Men det är väll någonting som man får stå ut me :(

Här kommer en dikt som jag skrivit :

Du får mig att le
Du får mig att skratta
Du får mig att skänna mig värdefull
Du får mig att skänna mig älskad
Du gör mitt liv värt att leva

Utan dig skulle mitt liv vara värdelös
Utan dig skulle jag aldrig få uppleva ett leene
Utan dig finns jag inte !

Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord
Men jag gjorde ett försök

Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig,Jag älskar dig, Jag älskar dig, jag älskar dig, Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför skriva att man fått mens ? :O
Bra dikt :]

2007-11-02 @ 21:03:06
URL: http://jennfred.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0