Jobbig dag eller vad ?!

Jag försovde mig !
Jag vaknade 07.30 och min buss går 07.40.
Det var jättejobbigt att hinna men jag han takvare min pappa :D
Han gjorde frukostmackan åt mig som jag kunnde snabb äta innan jag sprang ut till bussen.

Fick igen mitt matteprov i dag. Det blev ett G. 24,5p och VG var 30p.
Lite besviken är jag men det är väll sådant man får leva med skulle jag tro...

Vi hade handelsprov i dag me och våran lärare var sjuk så vi fick en vikarie.
Så det blev ett prov ändå ! Kan man ha mer otur eller vad ?
Men det gick ändå ganska bra tror och hoppas jag!

Jag fick jätte ont i huvudet när jag satt på bussen på vägen hem.
Började må ila å sånt skit. Inte roligt, låg i min säng och frös tills jag kom på att jag inte hade hett på elementet xD.
Hur knäpp får man bli ?!?

Men nu är det tid för mig att gå och sova.
Hoppas att ni som läser det här har haft en bra dag som ni kanske vill berätta om.
Men sov nu gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0